SELAMAT DATANG KE SPLG SK BAGAN JERMAL SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN-KPM
Lawatan Penanda Aras
Sumbagan NGO
Bersama Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang
Perkongsian Pintar
Bengkel berkumpulan
Taklimat guru

CONTOH LAPORAN PLC TEACHER SHARING DAN JURNAL PEER COACHING

Contoh Laporan PLC Teacher Sharing

 & Jurnal Peer Coaching

Dalam entri saya yang sebelum ini, Strategi, 
Tips & Borang Pelaksanaan PLC, saya sudah kongsikan
 senarai borang yang perlu ada dalam Laporan PLC bagi 
setiap strategi yang 
dijalankan. 

Biasanya, panitia saya hanya isi borang-borang tersebut 
secara bertulis tangan sahaja, kecuali ada beberapa 
borang yang ditulis secara bertaip. 


Untuk entri kali ini, saya kongsikan laporan bertulis bagi strategi 
Teacher Sharing serta penulisan Jurnal bagi Peer Coaching. 
Kami hanya tulis secara ringkas sahaja, tidak lah terlalu terperinci. 
Bagi saya, apa yang paling penting adalah bukan panjangnya 
laporan, tetapi sejauh mana PLC yang dijalankan memberi 
impak kepada kita sebagai guru. 

Setakat ini, semua laporan yang dihantar kepada pihak 
PPD tidak menerima sebarang komen negatif, malah sekolah
 saya sebelum ini (semasa PLC ini dijalankan) merupakan 
antara sekolah yang paling aktif menjalankan PLC. 

Contoh Laporan PLC (m/pelajaran Sains) : 

0 Comments:

TAKWIM SPLG SK BAGAN JERMAL

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP